تلفن تماس: 021-45863
اطلاعیــه شماره 3594

توزیع‌کننده ارشد: احساس خوب را منتقل کنید

شنبه، 23 بهمن ماه 1400

شرکت شبکه بادران در سالن فرشته‌های باد میزبان همایش بزرگی تحت عنوان فروش در فضای مجازی(اینستاگرام‌مارکتینگ) بود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی روابط عمومی شبکه بادران؛ در ابتدای همایش بردیا بخشی از توزیع‌کنندگان ارشد، ضمن تمجید از انگیزه و پشتکار بازاریابان تصریح کرد: در فروش فضای مجازی، مبلغ‌ها  بیشتر از سایرین پیشرفت را تجربه می‌کنند، چون در فروش ایجاد اشتیاق،  اهمیت بسیار زیادی دارد. فراموش نکنید که در دنیا هیچ اتفاقی بدون دلیل نیست و باید برای رشد و ارتقاء تمامی اتفاقات را با دیدگاه خیر نگاه کنیم. طبیعی است که در فروش همه به دنبال درآمد بالا هستند، ولی در نتورک‌مارکتینگ همه باید روی برد –برد تمرکز کنند و این مهم تنها با ایجاد تعادل و فعالیت صحیح و مناسب حاصل می‌شود. اگر به دنبال پیشرفت هستید، باید تغییر را در سرلوحه اهداف خود قرار دهید و در این صورت حتماً در مدت زمان کوتاهی به رشد تصاعدی دست پیدا خواهید کرد. حضور شما در صنعت نتورک‌مارکتینگ اصلاً اتفاقی نیست و حتماً اهدافی در پشت آن قرار دارد، به همین دلیل باید بپذیرید که بازاریابی‌شبکه‌ای بهترین سبک تجاری جهان است. فروش موفق در فضای مجازی امروزه به صورت تخصصی و حرفه‌ای دنبال می‌شود، در صورتی که قبلاً این‌گونه نبود. به همین دلیل باید با دقت و تلاش زیاد در این عرصه حضوری قدرتمند را داشته باشید و این فرصت را به سادگی از دست ندهید.
در ادامه همایش مهندس سهند غلامحسینی، توزیع‌کننده ارشد، در جایگاه سخنران حاضر شد و خاطرنشان کرد: برای این‌که در فروش مهارت لازم را کسب کنم، سال‌ها با ارگان‌ها، ادارات و افراد باتجربه فعالیت کرده‌ام، به همین دلیل تصمیم دارم در این همایش صحبت‌های جدید و تازه‌ای را عنوان کنم و اگر نسبت به مطالب ارائه شده دقت و توجه کافی داشته باشید، حتماً در آینده‌ای نزدیک باکمی تلاش، فروش میلیونی خواهید داشت که اصلاً روند پیچیده‌ای هم ندارد، بلکه فقط نیازمند پشتکار و اجرای موضوعاتی است که مطرح می‌کنم.
مهندس غلامحسینی در خصوص اینستاگرام‌مارکتینگ، عنوان کرد: اینستاگرام دائم در حال به روز رسانی است و اگر بازاریابان به دقت اصول و قوانین را اجرا کنند، حتماً در مدت زمان کوتاهی به نتایج درخشانی دست پیدا خواهند کرد. هرگز قصد صحبت‌های شعاری ندارم و اگر روی موضوعی پافشاری می‌کنم، تنها به دلیل موفقیت خودم در گذشته است. یکی از موارد مهم در بازاریابی احساس شما در مورد محصول است. برای دستیابی به اهداف مورد نظر باید ابتدا ارزش را خلق کنید، چون در بیزینس درآمدزایی و پول کافی نیست و باید حتماً ذهن و فکر شما در مورد محصول مورد نظر عالی و خوب باشد. باید توجه داشته باشید که در بازاریابی‌شبکه‌ای فروشنده محصولی را عرضه نمی‌کند، بلکه احساس خود را به سایرین منتقل می‌کند، پس فضای مجازی ابزاری برای انتقال احساسات است که تلاش می‌کنم تکنیک‌های آن را به شما انتقال دهم. پیتر دراکر، نظریه‌پرداز برجسته مدیریت در کتاب خود تأکید می‌کند که برای فروش ایده‌آل باید حتماً نسبت به خریدار و ویژگی‌های آن شناخت لازم را داشته باشید و با توجه به این‌که در کشورمان میزان دسترسی به اینترنت و اینستاگرام بسیار بالا است، این موضوع بستر منحصربه فردی را ایجاد کرده است.
وی در ادامه پیرامون تولید تحلیل محتوا نیز افزود: برای تولید تحلیل محتوای مناسب باید حتماً علایق مخاطب را بشناسیم. در کشورمان پتانسیل استفاده از فضای مجازی(اینستاگرام) بسیار زیاد است، به همین دلیل باید مطابق قوانین آن حرکت کرده و از مطالبی کوتاه و تأثیرگذار استفاده کنیم. تبلیغات در اینستاگرام باید به گونه‌ای باشد که باعث جلب اعتماد مخاطبان شود و این موضوع یکی از پایه‌های اصلی در فروش محسوب می‌شود. خلاقیت معجزه می‌کند، ولی باید با فکر و برنامه‌ریزی همراه باشد. از جمله عوامل موفقیت در فضای اینستاگرام تولید روزانه 15 داستان یا روایت است که باید همگی مکمل یکدیگر باشند. البته 80 درصد داستان‌های تولیدی باید مستقیماً در مورد محصولات باشند و مابقی به فروش مربوط شوند. فروش موفق در هیجان اتفاق می‌افتد، به همین دلیل همیشه در معرفی محصول، اصل داستان و موضوع را در نظر داشته باشید.
غلامحسینی ادامه داد: هرگز خود را فروشنده معرفی نکنید، بلکه باید مخاطبان شما را به عنوان مشاور بشناسند و تنها در این صورت فروش ایده‌آلی را خواهید داشت و همگان به سمت شما جذب می‌شوند. برای جلب اطمینان مخاطبان به عنوان مشاور مسیرهای متفاوتی وجود دارد از جمله این‌که باید به عملکرد کمپانی، محصول و خودتان نمره قبولی دهید تا روی مخاطبان تأثیرگذار باشید. از طرف دیگر حضور مداوم در بازار باعث اعتماد می‌شود، پس همیشه این مورد را به عنوان یک اصل در ذهن داشته باشید.
وی در پایان اضافه کرد: حتماً روی بعضی از  تصاویر اینستاگرامی، در مورد محصولات صحبت کنید تا مخاطبان تنها با تبلیغات صامت روبرو نباشند و در ضمن فضای جذابی را برای خریداران مهیا کنید. در بازارهای جهانی محصولات این‌طور معرفی می‌شوند که یا دردی از مخاطبان رفع می‌کنند و یا فرصتی برای آن‌ها ایجاد می‌شود، پس حتماً این موارد را در فروش رعایت کنید. در کنار آن حتماً مخاطب را با طرح نقاط مثبت محصولات تشنه خود کنید و در مرحله بعد از ارائه راهکار کوتاهی نکنید و به بهترین شکل ممکن محصول را معرفی کنید تا از این طریق مخاطب تمایل به خرید پیدا کند و در نهایت اعلام رضایتمندی مشتریان برای سایر خریداران می‌تواند نقش مهم و کلیدی داشته باشد. بازاریابان باید با جدیت بالا فروش موفق را دنبال کنند که این عامل باعث ایجاد خلاقیت خواهد شد.

توزیع کننده ارشد: احساس خوب را منتقل کنید